Pages

seharian kot

Ku bangun seawal 7.00 pagi. Seawal itu la aku menyirami tubuhku dengan air paip di kamar mandi. Selesai mandi, aku menyiapkan diri. Selepas menyiapkan diri, aku turun menuju ke dapur. Sesampainya aku di dapur, aku mendapati sarapan untuk family aku sudah tersedia di atas meja. Aku pun duduk makan makanan yang telah disediakan oleh mamaku itu. Selesai sarapan, aku menghirup udara segar pula. Udara segar pagi tadi membuatkan aku jadi tenang. Embun embun pagi membasahi tangan aku pabila aku lalu di taman kecil mama ku. Sedang ku asyik menghirup udara segar, tetiba diriku terasa dahaga. Daku membawa diri masuk ke rumah dan terus meuju ke dapur. Aku baru sahaja ingin menuang air ke dalam mug, tetiba aku terdengar bunyi hon. Terus aku matikan sahaja niat aku untuk minum kerana aku tidak mahu org org dalam kereta itu menunggu aku. *ayat xboley bla ni*


Hari ni abg L xde class, ayah cuti, mama lak suri rumah n L cam biase la penganggur. Pagi td sume org gy tempat lain lain. Pagi pagi lagi L dah kuar gy metro coz cam blog yg lepas L bitau L de class. Pra L teori 3 jam n pra L amali. Teori tu dr pkol 10-1. tapi L sampai sana pukul 9.15 cam tu la.

Sampai sampai cam biase la. Nak cop jari, then dye suh masuk dalam dewan tu. Yela kate teori kan, dgr je la. Then En. Omar ni bwk kitorg gy litar, tgk cam ne nk wat bukit, parking n 3 penjuru. Pas tu masuk dewan balik coz dye nak bitau sal laluan ape tah.haha. ohh yea, lupe lupe. td de sorg pengsan deyh. sian dye. n tadikan L jumpe kwn myspace L, nama dye Nana. :)

Then pkol 2.15 cam tu L de pra L amali plak. Yg ni L drive la..best best.haha. Yg bangganye sekali je mati enjin. Td boley dikatakan whole day la L de kat metro tu n L lepak ngan Nana n ouhh no i forgot her name.

Ouhh ari ni merupakan ari yg best lah. Esk L akan post cte sal member L lak. Tunggu je laa. Dadaaa

No comments: