Pages

keTENSIONan melanda

Vavi r weyh!! Ape yg aku buat sume salah pe yg aku buat sume salah! Arghh!!! Nak on9 xboley, nak perap dalam bilik xboley, nak kuar xboley, nak tgk tv pun xboley, nak tu xbley, nk ni xbley, abes ape yg boley? xkn nak suh aku jadi mayat hidup kot.

Ko yg bernama S. Weyh! igt r member sikit. ko x yah la nak sombong n bajet DIVA ko tu sgt weyh. Org ckp sal ko tu betul la. Ko xyah r bajet diri ko tu bagus sgt. Semua org x perfect oke? n Ko benti la nak wat baik depan aku. Aku dah muak la weyh!

KO yg bernama F plak. Ko boley x jgn ganggu idup aku lg? Aku dah x kaco ko dah kan? Ko tolong la jgn nak sms sms aku lagi. Aku rimas la weyh. Cukup la ko maki aku depan org n cukup la ko wat cite sal aku kat orang. Kalo aku wat cam tu kat ko tau plak ko marah kan?

n Ko yg bernama L. Ko boleh x jgn nak atur seiap langkah aku? ko boleh x jgn nak mengada ngada sgt ngan aku? ko tolong r jgn buat aku cam perempuan murahan coz aku TAK macam tu ko FAHAM!!! Aku cam ko n org len jgk de maruah. Aku nak ko tlg la respect perempuan sikit.

n to N. Aku tau la ko PANDAI sgt sgt drp aku. tp tolong la jgn nak belagak ngan aku. Aku x suke la weyh!! Memang! memang pe yg ko nak sume ko dapat. Aku? ape yg aku dpt? aku kan such a LOSER!

Dah la weyh, ko ko ko n ko jgn la nak wat hal ngan aku lg. Kepala aku dah cukup serabut dah ni weyh.

2 comments:

farahk said...

nape L?
relax..jgn mara2.
biar lantak pi org tu..jgn ingt sgt k.

L said...

oke farahk..
L try oke? :)